• Łączą nas języki

      Świadomy wybór i zdobywanie kompetencji przygotowujących do nauki dwujęzycznej
      • “Łączą nas języki” to nasz nowy projekt wdrożony we wrześniu 2019 roku dla klasy szóstej.

        Uczniowie objęci innowacją pedagogiczną uczą się po jednej godzinie języka niemieckiego i hiszpańskiego tygodniowo.

        Razem z obowiązkowym językiem angielskim (w wymiarze trzech godzin) daje to aż pięć godzin kontaktu z językiem obcym w tygodniu.

        Po roku uczniowie będą mogli kontynuować naukę w klasach dwujęzycznych i w pełni świadomie zdecydują o uczeniu się danego języka obcego.

         

        Zalety:

        • Uczenie wielojęzyczne – dla przyjemności i bez ocen
        • Przygotowanie do świadomego wyboru klasy dwujęzycznej (wybór języka wiodącego pomiędzy angielskim, niemieckim lub hiszpańskim)
        • Współdziałanie w zespole
        • Umiejętność planowania, organizowania i oceniania własnego uczenia się
        • Skuteczne porozumiewania się w różnych sytuacjach

         

        Korzyści dla ucznia wynikające z udziału w innowacji pedagogicznej:

        • Zdobycie kompetencji komunikacyjnych w językach obcych
        • Poznanie kultur poprzez zanurzenie w językach
        • Rozwój kompetencji językowych, komunikacyjnych, poznawczych, emocjonalnych, społecznych, wielokulturowych
        • Świadomy wybór drugiego języka nauczanego od 7 klasy
        • Przygotowanie do zdobycia międzynarodowych certyfikatów językowych


        "ŁĄCZĄ NAS JĘZYKI" - innowacja pedagogiczna - Obrazek 4
        Podanie o przyjęcie 
        ucznia do klasy 6 

         

         

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 157 im. Adama Mickiewicza w Warszawie
      • sekretariat@tyniecka25.eu
      • admin@tyniecka25.eu
      • 22 844-05-57
      • ul. Tyniecka 25, 02 - 615 Warszawa
      • SP157 przy Kazimierzowskiej: ul. Kazimierzowska 16, 02-589 Warszawa, tel. 22 844-67-36
      • e-mail budynku przy Kazimierzowskiej: sekretariat@sp157.waw.pl
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Nasze  media społecznościowe